Bila tangan menari

As salam,

Semalam balik awal ke Uia,hajat nak mengulangkaji ye la buku-buku banyak di bilik nak bawa semua tak larat (saya balik naik motor).

Bertolak selepas ziarah kubur arwah datuk, gua rempit agak laju waktu tu nak kejar waktu solat Jumaa' kononnya.

Ok la ok la,sebenarnya aku nak korang tengok video ni,aku lukis sambil-sambil rehat sekejap dari study.Dah lama tak melukis,kekok rasanya,dulu masa zaman-zaman kat mjsc lg kawan-kawan sibuk study+kerja rumah aku sibuk melukis,lepas tu meraban la nak curi-curi masa untuk study time orang lain tidur.

Comments