Cerita saya

Assalamualaikum kawans

Dah lama sangat aku tak kemas-kini blog,
Hmm,sekarang ni sedang cuti,kawans dari U lain sedang sibuk berperang dengan peperiksaan akhir semesta pula,ye Uia habis awal,sebab kami mula sem pun awal.

Oh ye berkata-kata pasal sem,aku memang tak sokong la dasar nak selaraskan cuti setiap Universiti,ye la kesian la kat kami yang dah lambat ni,bertambah lambat pula nak grad..hmm

Apa-apa pun cuti sem yang berbaki seminggu ni aku hajat nak sambung lukis komik la,em,mungkin nak mula dengan komik strip dulu,er,tak tahu komik strip tu apa..ce tengok sini,
karya-karya itu nanti insyaAllah aku akan muatnaikkan kat blog yang satu lagi : Studio:R
kepada kawans yang bermurah hati nak sumbangkan idea,boleh la kongsi,aku dahulukan dengan ucapan jazakallahukhair :)

gambar anak buah kawan,comelkan..oh,sejak dua menjak ni aku suka tengok bayi :D

Comments